Social Pécs

Iratkozz fel a feedre, kattanás!

Twitter is van, csiripelj!

email:kulturszar@gmail.com

Címkék

Friss topikok

  • WOWBAGGER: @Aladár69: ...ha hallgattál volna...életedben nem jártál a fővárosban öcsipók.A bkv sofőrök nem ... (2010.01.09. 20:55) Kulturális buszok

Most komoly, tényleg?

EKF: Elherdált közpénzek fővárosa

2010.04.07. 11:24

Címkék: pécs ekf széchenyi tér 2010 48 as tér

Új elnevezést kapott az EKF, pontosan így szól az új "Elherdált Közpénzek Fővárosa". Ami valahol igaz is, semmi sincs kész. A Búza tér Közgáz vonalában csak bontanak, a már berakott dolgokat felszedik. Ez nem közhely, először az autóbejáróknak kis 10-10 centis vagy annál is kisebb köveket raktak, nem vált be, most felszedték mindenhol és nagyobbat raktak. Megcsinálták a virágokat, felszedték körülötte, hogy mind a négy sarkába állítsanak egy követ. A berakott padok, amik kőből vannak, le van töredezve a sarka, mert gondolom odabaszták az emelővel, senkit nem érdekel, még a kivitelezőt sem. A többi meg fel van bontva és ennyi, hány hónapja is? Kb. 5-6 hónapja és ez csak 1 helyszín a sok közül.  

Pécsi vagyok, voltam már koncerten? Nem, van programfüzetem, van, találok értelmes koncertet? Nem. Taxisok szerint megnövekedett a forgalom? Nem, pedig ülök olcsó "sokszázas" és rendes helyi Volán Taxiban is eleget. 

48-as tér - nincs kész

Széchenyi tér - nincs kész

Bem utca - nincs kész 

Koncertközpont - nincs kész

Múzeum utca - nincs kész

Búza téri szálloda (kapott állami támogatást EKF miatt) - nincs kész

A legújabb, hogy az elhúzott kivitelezés miatt a Király utcai vállalkozók perre akarnak menni, mert a fél méter mélyen leásott földes úton lecsökkent a forgalmuk, meg is értem. Nekem sincs kedvem túlzottan rohangászni ott, már csak a cipőm miatt sem. 

Virág Cukrászda Pécs? Megjelent a cikk, hogy a neves angol lapban megjelent egy pozitív írás a helyről, itt a link is, kattanás. Elmondom, ez egy orbitális PR fogás, mert a hely patinás (legalábbis ha a sötétet annak hívhatjuk). Bevittem barátnőmet a minap, nem pécsi, gondoltam ha már az angoloknak jó, nekem is jó lesz. Az angol újságírót megvették, mert azok a sütik amik ott voltak a hűtőben, minden, de nem ínycsiklandozó, szerintem napok óta ott van. A kiszolgálás átlagos, nem mondanám, hogy nagyon kinyalják a fenekem, a kilátás meg ahogy a munkások rakják a köveket bénáznak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturszar.blog.hu/api/trackback/id/tr231900446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása